Communication Skills of Employees in the Hotel Industry – Bc. Rebeka Kelčíková
Bc. Rebeka Kelčíková
Bachelor's thesis
Communication Skills of Employees in the Hotel Industry
Communication Skills of Employees in the Hotel Industry
Anotácia:
Cieľom bakalárskej práce je určiť najbežnejšie metódy, ktoré používajú 4-hviezdičkové a 5-hviezdičkové hotely v Prahe na školenie a rozvoj svojich zamestnancov v oblasti komunikácie. Osobitná pozornosť sa venuje pojmu komunikácia ako taká. Slúži autorovi ako vedúca línia pri rozvíjaní myšlienky, prečo je dôležitý rozvoj komunikačných zručností. Táto práca môže pomôcť porozumieť spojitosti medzi komunikáciou …viacAbstract:
The aim of the thesis is to determine the most common methods used by 4-star and 5-star hotels in Prague to train and develop their employees in communication. Special attention is given to the term communication as such. It serves the author as a leading line to the development of the idea of why the training and development of communication skills are important. This thesis may help to understand …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/lple7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedúci: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KELČÍKOVÁ, Rebeka. \textit{Communication Skills of Employees in the Hotel Industry}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/dm5l2q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Royal Hotel Tainan: design hotelového pokoje pro specifický projekt.
Magdalena ČURDOVÁ -
Zavádzanie zmeny v hoteli Augustine, a Luxury Collection Hotel, Prague
Ján Pašen -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Analýza činnosti rezervačného oddelenia pre vybraný hotel
Kitti Palusková