Bc. Rebeka Kelčíková

Bakalářská práce

Communication Skills of Employees in the Hotel Industry

Communication Skills of Employees in the Hotel Industry
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je určiť najbežnejšie metódy, ktoré používajú 4-hviezdičkové a 5-hviezdičkové hotely v Prahe na školenie a rozvoj svojich zamestnancov v oblasti komunikácie. Osobitná pozornosť sa venuje pojmu komunikácia ako taká. Slúži autorovi ako vedúca línia pri rozvíjaní myšlienky, prečo je dôležitý rozvoj komunikačných zručností. Táto práca môže pomôcť porozumieť spojitosti medzi komunikáciou …více
Abstract:
The aim of the thesis is to determine the most common methods used by 4-star and 5-star hotels in Prague to train and develop their employees in communication. Special attention is given to the term communication as such. It serves the author as a leading line to the development of the idea of why the training and development of communication skills are important. This thesis may help to understand …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/lple7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Hospitality Management / Hospitality Management