Marketing podniků s vysokým inovačním potenciálem – Ing. Jana Koubková
Ing. Jana Koubková
Bakalářská práce
Marketing podniků s vysokým inovačním potenciálem
Marketing of enterprises with a high innovative potential
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem firem zaměřených ve své činnosti na tvorbu inovací. Popisuje historický vývoj marketingu a současné trendy v tomto oboru. Podrobně se věnuje inovacím, a to především inovacím produktovým a problematice vývoje nových výrobků. Je zde rozebrána analýza zákazníka jako základní prvek při vytváření inovací.Abstract:
This work deals with marketing of innovative enterprises.It describes a historical progress of marketing and actual trends in this branch. It focuses on innovations in detail, above all product innovations and questions of development of new products. The work also focuses on a consumer analysis as one of the most important information resources for innovative process.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: Ing. Jiří Nožička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koubková, Jana. Marketing podniků s vysokým inovačním potenciálem. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemie a technická chemie / Chemie a technická chemie
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Marketing v oblasti inovačních sítí
Tomáš Kukla -
Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa
Hana SKYBOVÁ -
Návrh inovace v podobě elektronické medikace v nemocnici Třinec
Jan Samiec -
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Michaela PAVLOVSKÁ -
Akceptace technologických inovací zákazníky: Inovace v pohonu osobních automobilů
Petr Rosol -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Návrh inovace komunikace automobilky Škoda Auto a.s.
Ondřej Špiřík