Projekt strategie rozvoje vybraného regionu – Bc. Richard ČURMAN
Bc. Richard ČURMAN
Diplomová práce
Projekt strategie rozvoje vybraného regionu
The project of strategic development of selected region
Anotace:
Marketing je dnes nepostrádateľným nástrojom efektívnej práce modernej samosprávy, ktorej najdôležitejšou úlohou je zabezpečiť trvalo udržateľný rozvoj jej územia. Ten je závislý na mnohých faktoroch ako kvalita územia a jeho atraktivita či prostredie, ktoré ho obklopuje. Najdôležitejším faktorom je však kvalita práce a filozofia inštitúcie, ktorá zaň zodpovedá. Aplikácia sociálnej marketingovej koncepcie …víceAbstract:
Today, marketing is useful tool of effective work in modern autonomy and its the most important roll is to ensure permanent sustainable development in its area. Marketing depends on many factors such as: quality and attractiveness of area or environment which besets that. The most important factor is the quality of work and institution{\crq}s philosophy, which is responsible of it. Application of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Zveřejnit od: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3814
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČURMAN, Richard. Projekt strategie rozvoje vybraného regionu. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv inštitúcií na trvalo udržateľný rozvoj
Nina Kukučková -
Trvalo udržateľný rozvoj cestovného ruchu vo vybranom území - Tatranský národný park
Dana Lipnická -
Prírodný kapitál ako predpoklad pre udržateľný rozvoj v Indonézii
Barbora MIKULÁŠOVÁ -
Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020
Adéla Kolouchová