Bc. Richard ČURMAN

Master's thesis

Projekt strategie rozvoje vybraného regionu

The project of strategic development of selected region
Abstract:
Marketing je dnes nepostrádateľným nástrojom efektívnej práce modernej samosprávy, ktorej najdôležitejšou úlohou je zabezpečiť trvalo udržateľný rozvoj jej územia. Ten je závislý na mnohých faktoroch ako kvalita územia a jeho atraktivita či prostredie, ktoré ho obklopuje. Najdôležitejším faktorom je však kvalita práce a filozofia inštitúcie, ktorá zaň zodpovedá. Aplikácia sociálnej marketingovej koncepcie …more
Abstract:
Today, marketing is useful tool of effective work in modern autonomy and its the most important roll is to ensure permanent sustainable development in its area. Marketing depends on many factors such as: quality and attractiveness of area or environment which besets that. The most important factor is the quality of work and institution{\crq}s philosophy, which is responsible of it. Application of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Accessible from:: 12. 5. 2006
Identifier: 3814

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Marián Puškár

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČURMAN, Richard. Projekt strategie rozvoje vybraného regionu. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing