Bc. Richard ČURMAN

Master's thesis

Projekt strategie rozvoje vybraného regionu

The project of strategic development of selected region
Anotácia:
Marketing je dnes nepostrádateľným nástrojom efektívnej práce modernej samosprávy, ktorej najdôležitejšou úlohou je zabezpečiť trvalo udržateľný rozvoj jej územia. Ten je závislý na mnohých faktoroch ako kvalita územia a jeho atraktivita či prostredie, ktoré ho obklopuje. Najdôležitejším faktorom je však kvalita práce a filozofia inštitúcie, ktorá zaň zodpovedá. Aplikácia sociálnej marketingovej koncepcie …viac
Abstract:
Today, marketing is useful tool of effective work in modern autonomy and its the most important roll is to ensure permanent sustainable development in its area. Marketing depends on many factors such as: quality and attractiveness of area or environment which besets that. The most important factor is the quality of work and institution{\crq}s philosophy, which is responsible of it. Application of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Zverejniť od: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3814

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČURMAN, Richard. Projekt strategie rozvoje vybraného regionu. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing