Leo Bruges

Diplomová práce

The Examination Of The Creative Potential Of Cinema Lenses

Současný pohled na výběr filmových objektivů

Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá otázku, jak si současní kameramani a kameramanky vybírají objektivy pro natáčení svých filmů na základě stanovených kritérií, znalostech a zkušenostech s danými objektivity a taktéž jejich testování. Tato práce zkoumá objektiv z technického hlediska, sleduje, jak pracuje se světlem, jaké má parametry, vlastnosti a nedostatky, aby bylo možno lépe pochopit, jak lze určit jeho …více
Abstract:
This thesis is investigating the question of how a contemporary cinematographer selects his/her cinema lenses for a particular film, based on set criteria, their knowledge of and experience with, as well as testing of that lens. This thesis examines the lens from a technical point of view, observing how it works with light, knowing its parameters, qualities and shortcomings to better understand how …více
 

Klíčová slova

česká kinematografie

Klíčová slova

britská kinematografie

Klíčová slova

americká kinematografie

Klíčová slova

kameramani

Klíčová slova

práce kameramana

Klíčová slova

Sher Lawrence 1970-

Klíčová slova

optika

Klíčová slova

výrazové umělecké prostředky

Klíčová slova

Smutný Vladimír 1942-

Klíčová slova

Charlone César 1958-

Klíčová slova

filmová technika
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2020
  • Vedoucí: Vladimír SMUTNÝ
  • Oponent: Josef PECÁK

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 1. 4. 2021 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna