Bc. Yuru Shi

Diplomová práce

Rebranding and Marketing Communication

Rebranding and Marketing Communication
Anotace:
Podstatou „značky“ je kombinace prvků, které odlišují jeden produkt od druhého. Aby se značka ujala na trhu, po vyjasnění pozice produktu na trhu je koncept značky kombinován se značkou název, LOGO, obalový design, marketingová strategie atd. Když však značka vstoupí na trh, neznamená to, že je konstantní. Protože se podmínky na trhu neustále mění a duševní stavy zákazníků se v průběhu času mění. Proto …více
Abstract:
The essence of a "brand" is a combination of elements that distinguish one product from another. In order to make the brand take root in the market, after clarifying the positioning of the product in the market, the brand concept is combined with the brand name, LOGO, packaging design, marketing strategy, etc. However, when a brand enters the market, this does not mean that it is constant. Because …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní