Rebranding and Marketing Communication – Bc. Yuru Shi
Bc. Yuru Shi
Diplomová práce
Rebranding and Marketing Communication
Rebranding and Marketing Communication
Anotace:
Podstatou „značky“ je kombinace prvků, které odlišují jeden produkt od druhého. Aby se značka ujala na trhu, po vyjasnění pozice produktu na trhu je koncept značky kombinován se značkou název, LOGO, obalový design, marketingová strategie atd. Když však značka vstoupí na trh, neznamená to, že je konstantní. Protože se podmínky na trhu neustále mění a duševní stavy zákazníků se v průběhu času mění. Proto …víceAbstract:
The essence of a "brand" is a combination of elements that distinguish one product from another. In order to make the brand take root in the market, after clarifying the positioning of the product in the market, the brand concept is combined with the brand name, LOGO, packaging design, marketing strategy, etc. However, when a brand enters the market, this does not mean that it is constant. Because …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fbz8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva