Postavení žen v české pedagogice – Bc. Gabriela DOHNALOVÁ
Bc. Gabriela DOHNALOVÁ
Diplomová práce
Postavení žen v české pedagogice
Status of women in the Czech Pedagogy
Anotace:
Postavení žen v české pedagogice ? diplomová práce. Cílem práce je ukázat vývoj české pedagogiky z historického pohledu. Dále pak příčiny, proč se z pedagogické profese, zejména na nižších stupních vzdělání, stalo především ženské povolání a vliv feminizace na chování a vývoj žáků základních škol. Potom také chápání feminizace jako problému při snižování kreditu tohoto povolání ze strany samotných …víceAbstract:
Status of women in the Czech Pedagogy ? thesis. The aim is to draw development of Czech education from a historical perspective. Further reasons why the teaching profession especially at lower levels of education became primarily female profession and the impact of feminization on the behavior and development of primary school pupils. Then also understanding of the feminization as a problem in reducting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2012
Zveřejnit od: 23. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOHNALOVÁ, Gabriela. Postavení žen v české pedagogice. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Dopady feminizace školy na žáky 2.stupně základní školy
Nela ŠNYTA KUBINYI -
Fenomén feminizace učitelské profese v prostředí českého školského systému
Jakub Kahánek -
Počátky feminizace školství v Uherském Hradišti
Anna VLČKOVÁ -
Muži v učitelství pro 1. stupeň základní školy
Anna Sobotková -
Zátěž a podpora začínajících učitelů - mužů na 2. stupni základní školy a nižším stupni gymnázia
Ondřej Smutný -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Kamila Říhová