Budování věrnosti zákazníků ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance – Bc. Lenka Pípalová
Bc. Lenka Pípalová
Master's thesis
Budování věrnosti zákazníků ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance
Establishment of customer loyalty in Metal Aliance health insurance company
Anotácia:
V diplomové je řešena problematika budování věrnosti klientů ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance. Jelikož v oblasti zdravotního pojištění lze poměrně bez větších nákladů rychle přejít ke konkurenci, získávání si věrnosti klientů je velmi důležitý aspekt, který je v oblasti zdravotních pojišťoven velmi důležitý z pohledu konkurenční soutěže s ostatními zdravotními pojišťovnami. V teoretických částech …viacAbstract:
Thesis is focused on establishment of customer loyalty in Metal Aliance, the health insurance company. Because there are very low transfer costs on the health insurance market, establishment of customer loyalty should be one of the main priorities for the health insurance company. The theoretical approaches of establishment of customer loyalty are applied on service supply of Metal Aliance, the health …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uz0y1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Veronika Techlová -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
Martin Chrt -
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
Martin Fous -
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Tereza Vebrová -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman