Budování věrnosti zákazníků ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance – Bc. Lenka Pípalová
Bc. Lenka Pípalová
Master's thesis
Budování věrnosti zákazníků ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance
Establishment of customer loyalty in Metal Aliance health insurance company
Abstract:
V diplomové je řešena problematika budování věrnosti klientů ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance. Jelikož v oblasti zdravotního pojištění lze poměrně bez větších nákladů rychle přejít ke konkurenci, získávání si věrnosti klientů je velmi důležitý aspekt, který je v oblasti zdravotních pojišťoven velmi důležitý z pohledu konkurenční soutěže s ostatními zdravotními pojišťovnami. V teoretických částech …moreAbstract:
Thesis is focused on establishment of customer loyalty in Metal Aliance, the health insurance company. Because there are very low transfer costs on the health insurance market, establishment of customer loyalty should be one of the main priorities for the health insurance company. The theoretical approaches of establishment of customer loyalty are applied on service supply of Metal Aliance, the health …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uz0y1/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Veronika Techlová -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
Martin Chrt -
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
Martin Fous -
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Tereza Vebrová -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman