Budování věrnosti zákazníků ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance – Bc. Lenka Pípalová
Bc. Lenka Pípalová
Diplomová práce
Budování věrnosti zákazníků ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance
Establishment of customer loyalty in Metal Aliance health insurance company
Anotace:
V diplomové je řešena problematika budování věrnosti klientů ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance. Jelikož v oblasti zdravotního pojištění lze poměrně bez větších nákladů rychle přejít ke konkurenci, získávání si věrnosti klientů je velmi důležitý aspekt, který je v oblasti zdravotních pojišťoven velmi důležitý z pohledu konkurenční soutěže s ostatními zdravotními pojišťovnami. V teoretických částech …víceAbstract:
Thesis is focused on establishment of customer loyalty in Metal Aliance, the health insurance company. Because there are very low transfer costs on the health insurance market, establishment of customer loyalty should be one of the main priorities for the health insurance company. The theoretical approaches of establishment of customer loyalty are applied on service supply of Metal Aliance, the health …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uz0y1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Veronika Techlová -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
Martin Chrt -
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
Martin Fous -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová