Vliv reklamy na žáky 2. stupně základní školy – Tereza VLÁŠKOVÁ
Tereza VLÁŠKOVÁ
Diplomová práce
Vliv reklamy na žáky 2. stupně základní školy
Influence of advertising of students 2nd grade school
Anotace:
V současné společnosti do sociální reality žáka základní školy intenzivně vstupuje virtuální realita, svět televize, reklamy a internetu. Jaký je ale reálný vliv médií na děti, není stále pedagogické veřejnosti dostatečně zřejmé. Uvedená diplomová práce by měla tudíž přispět k porozumění toho, jak jsou děti zasaženy vlivem komercializace a jak je ovlivňují reklamní a marketingové tlaky, které se na …víceAbstract:
Nowadays in society, virtual reality, world of television, advertisement and the Internet enter intensively into the social reality of the schoolchildren. However, the real effect of the mass media on children is still not sufficiently clear to the pedagogical public. This thesis should help to understand how the children are affected by the influence of commercialization and by the advertising and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2011
Zveřejnit od: 7. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Procházka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLÁŠKOVÁ, Tereza. Vliv reklamy na žáky 2. stupně základní školy. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.12.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-OV/ZŠ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva