Změna kultury a komunikace v módním průmyslu od začátku pandemie Covid-19 po dobu současnou – Mgr. BcA. Danielle Kindmann
Mgr. BcA. Danielle Kindmann
Master's thesis
Změna kultury a komunikace v módním průmyslu od začátku pandemie Covid-19 po dobu současnou
Changing culture and communication in the fashion industry from the beginning of the Covid-19 pandemic to the present
Abstract:
Práce se zabývá změnou kultury a komunikace v módním průmyslu od začátku pandemie Covid-19 až po dobu současnou. Hlavním tématem, kterým se zaobírá, je tedy změna v komunikaci módních značek. K této souvislosti patří lockdown, přechod do online prostředí, a zavření kamenných obchodů. Hlavním cílem tedy je dokázat, že se komunikace v módním odvětví během pandemie změnila. Sekundárním teoretickým cílem …moreAbstract:
The paper examines the change in culture and communication in the fashion industry from the beginning of the Covid-19 pandemic to the present. The main topic it deals with is therefore the change in the communication of fashion brands. This includes the lockdown, the move to the online environment, and the closure of brick-and-mortar stores. The primary aim is therefore to show that communication in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: prof. PhDr. Hana Pravdová, PhD.
- Reader: Ladislav Pátík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KINDMANN, Danielle. \textit{Změna kultury a~komunikace v~módním průmyslu od začátku pandemie Covid-19 po dobu současnou}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/dna4mz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
Choosing offshore location in the fashion industry
Yelyzaveta Chernyayeva -
The CSR in the fashion industry
Maria Menshchikova -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Anna MICHÁLKOVÁ -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses dna4mz dna4mz/2
19/4/2023