Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands – Svetlana Khaustova
Svetlana Khaustova
Diplomová práce
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
Co-Branding between Luxury Brands and Mass Fashion Brands
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá relativně novým fenoménem spojení luxusních a masových módních značek, totiž jejich co-brandingem. Prostřednictvím zkoumání módního průmyslu jsou označeny specifické a zvláštní vlastnosti každého jeho segmentu, přičemž je věnovaná pozornost tím hlavním - luxusní a masové módě. Rozbor co-brandingu identifikuje příležitosti a hrozby spojené s touto praxí, a dokazuje předpoklad …víceAbstract:
This master thesis investigates a relatively new phenomenon of co-branding between luxury and mass fashion brands. Through exploratory research of the fashion industry with respect to its main segments: luxury and mass fashion, specific and distinctive features of each segment are identified, in order to provide the basis for understanding the practice of fashion and the fashion branding. Further, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62104
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62104
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn -
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
Alžběta Kirschnerová -
Marketing luxusní značky Dior
Pavla Sedláková -
Podnikatelský plán založení módní značky
Filip Létal