Valeriya Anikienko

Master's thesis

Marketingová komunikace v mezinárodním kros-kulturním prostředí

Marketing communication in the international cross-cultural environment
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivu kulturních faktorů na výběr strategie mezinárodní marketingové komunikace, s důrazem na komunikaci v internetovém prostředí. V teoretické části jsem se věnovala popisu možných strategií marketingové komunikace vzhledem ke kulturnímu kontextu a současným světovým trendům. Dále je za pomoci sekundární analýzy dřívějších výzkumů prozkoumána otázka působení …viac
Abstract:
Master thesis is focused on examining the influence of cultural factors on the choice of international marketing communication strategy, with emphasis on communication in the online environment. The theoretical section is devoted to the description of possible strategies of marketing communication linked to the cultural context and current world trends. Furthermore, with the help of a secondary analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
  • Vedúci: Oldřich Vávra
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48636