Klára Běhounková

Bakalářská práce

Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na prodejny značkových oděvů

The influence of loyalty programs on customer´s loyalty with a focus on branded clothing stores
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů zaměřených na zákazníky obchodů se značkovými oděvy. Definuje zákazníka, jeho chování, rozhodovací proces a loajalitu. Dále popisuje marketingovou komunikaci se zákazníkem, podporu prodeje, věrnostní programy včetně jejich druhů a výhod. Uvádí konkrétní věrnostní programy Blažek, Reserved, Orsay, Marks&Spencer a S. Oliver. V závěru je zhodnocen …více
Abstract:
This bachelor statement deals with the influence of loyalty programs on customer's loyalty with a focus on branded clothing stores. It defines a customer, his behavior, decision-making process and his loyalty to a firm. Also it defines marketing communication with customer,sales promotion, loyalty programs including species and benefits. It states specific loyalty programs Blažek, Reserved, Orsay, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Odehnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31195