Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě – Ing. Lucie Vavřínová
Ing. Lucie Vavřínová
Bachelor's thesis
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
Status and image of the contemporary family in television advertising
Abstract:
Práce se zabývá vývojem obrazu rodiny a analýzou televizních reklam. Snaží se zodpovědět otázky, jak jsou účinné reklamy využívající rodinné tématiky. Pojetí rodiny z historického a sociologického hlediska, postavení muže a ženy v rodině. Vyhodnocení sledovaných reklam, jaký typ reklam působí na cílovou skupinu rodiny ke zvýšení prodeje.Abstract:
Work deals with development of family image and analysis of television commercials. Trying to answer the question of how effective ads are using the family theme. The concept of family from a historical and sociological perspective, the status of men and women in advertising. Evaluation of the monitored advertisements what type of advertising is trying to influence the target group of families to increase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jb22e/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi
Marcel Jánský -
Tradiční lidová kultura a její využití v televizní reklamě
Adéla Petrboková -
Rodina v moderní dětské poezii (na příkladu děl M. Rupasové a J. Simbirské)
Tereza Pluhařová