Ing. Lucie Vavřínová

Bachelor's thesis

Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě

Status and image of the contemporary family in television advertising
Anotácia:
Práce se zabývá vývojem obrazu rodiny a analýzou televizních reklam. Snaží se zodpovědět otázky, jak jsou účinné reklamy využívající rodinné tématiky. Pojetí rodiny z historického a sociologického hlediska, postavení muže a ženy v rodině. Vyhodnocení sledovaných reklam, jaký typ reklam působí na cílovou skupinu rodiny ke zvýšení prodeje.
Abstract:
Work deals with development of family image and analysis of television commercials. Trying to answer the question of how effective ads are using the family theme. The concept of family from a historical and sociological perspective, the status of men and women in advertising. Evaluation of the monitored advertisements what type of advertising is trying to influence the target group of families to increase …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní