Bc. Filip Daňhel

Master's thesis

Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity

Material and abstract game design limit factors and its influence on the game’s popularity among the gamers community
Anotácia:
Tato práce se zabývá materiálními a abstraktními limitními faktory game designu jednotlivých her či herních konceptů. Cílem práce je vymezit konkrétní součásti a fragmenty jednotlivých konkrétních herních titulů, analyzovat jejich komplexnost a míru rozvoje a zaměřit se na jejich vliv na míru popularity mezi hráči. Hra jako médium poskytuje kanál komunikace a jejím hráčem, tak mezi jednotlivými hráči …viac
Abstract:
This thesis deals with material and abstract game design limit factors of specific games or game concepts. The aim of this thesis is to point out specific elements and fragments of particular game titles, analyse their complexity and level of development and focus on the impact they have on the amount of the games popularity among players. Game as a medium provides a communication channel not only …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedúci: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media