Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity – Bc. Filip Daňhel
Bc. Filip Daňhel
Diplomová práce
Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
Material and abstract game design limit factors and its influence on the game’s popularity among the gamers community
Anotace:
Tato práce se zabývá materiálními a abstraktními limitními faktory game designu jednotlivých her či herních konceptů. Cílem práce je vymezit konkrétní součásti a fragmenty jednotlivých konkrétních herních titulů, analyzovat jejich komplexnost a míru rozvoje a zaměřit se na jejich vliv na míru popularity mezi hráči. Hra jako médium poskytuje kanál komunikace a jejím hráčem, tak mezi jednotlivými hráči …víceAbstract:
This thesis deals with material and abstract game design limit factors of specific games or game concepts. The aim of this thesis is to point out specific elements and fragments of particular game titles, analyse their complexity and level of development and focus on the impact they have on the amount of the games popularity among players. Game as a medium provides a communication channel not only …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o21vp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAŇHEL, Filip. \textit{Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/dnpn0d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Analýza limitních faktorů omezujících navyšování uskladňovacích kapacit podzemních zásobníků plynu.
Jakub Ryba -
Faktory procesu dosahování oborových zájmů v konstrukcích sociálních pracovníků
Roman Baláž -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Associations of the mindfulness and Internet gaming disorder: Implications for the game design
Laura Ondušková