Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh – Bc. Marek Netolický
Bc. Marek Netolický
Bakalářská práce
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Strategy of the entry of a selected Czech firm into the foreign market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakteristika základních forem vstupu firem na zahraniční trh a následně deskripce a zhodnocení vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh. Pro účely této práce byla vybrána společnost LINET, která se zabývá výrobou a distribucí nemocničních a pečovatelských lůžek do celého světa. Teoretická část bude popisovat všechny způsoby, kterými se lze dostat na zahraniční …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to characterize essential forms of companies entering foreign market, followed by description and evaluation of a chosen Czech company, which has decided to expand on a foreign market. For this thesis, LINET company was selected. LINET specializes in worldwide production and distribution of hospital and nursing beds. The theoretical part will describe all ways to get …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zcocw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2022
- Vedoucí: Ing. et Ing. Veronika Linhartová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba strategie facility managementu
Leoš Vlček -
Obchodní strategie dopravní firmy Hödlmayr Logistics Czech Republic, a.s.
Kristýna Zetková -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Návrh podnikové strategie
Václav Zilvar -
Strategie rozhodování při nákupu IT
Matěj-Jan Nytra -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
Onboarding Policy for Company in Aesthetic Market
Gabriela Švecová