Výchovné styly rodičů u dětí se specifickými vzdělávacími potřebami – Mgr. Lucie Kostková
Mgr. Lucie Kostková
Diplomová práce
Výchovné styly rodičů u dětí se specifickými vzdělávacími potřebami
Educational styles of parents which have children with specific educational needs
Anotace:
Cílem této práce je zkoumat výchovné přístupy rodičů, mající děti se specifickými vzdělávacími potřebami. Konkrétně se jedná o rodiče dětí nadaných, dyslektických a nadaných dyslektiků. Výzkumným nástrojem byl Paretn child relationship inventory, který byl v České republice použit poprvé. Je složen ze 7 obsahových škál. Jedná se o škály Podpory, Spokojenosti, Zapojení se, Komunikace, Stanovení hranic …víceAbstract:
The aim of this work is the comparison of parents educational aprroach, which have children with some specific educational needs. Mainly parents of gifted children, parents of learning disable children and parents of gifted children with learning disabilities. To expore the phenomen, we used Parent child relationship inventory, which has been used in Czech republic for the first time. This inventory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tbfk8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová -
Nadaný žák s dvojí výjimečností na základní škole
Dorota POLEDNIKOVÁ -
Dvojí výjimečnost - problematika mimořádně nadaných dětí s postižením
Jiřina VACKOVÁ -
Nadaný žák s dvojí výjimečností na střední škole
Gabriela BÍLKOVÁ -
Spolupráce rodiny a školy při vedení nadaného žáka
Veronika KREČMEROVÁ