Adelia Shakirova
Master's thesis
E-commerce consumer behavior in Russia
Chování spotřebitele v elektronickém obchodování v Rusku
Abstract:
Ruský trh elektronického obchodování se v současné době intenzivně rozvíjí a každým rokem dosahuje nových milníků. Bude zapotřebí věnovat vážnou pozornost prozkoumání spotřebitelského chování této země, protože s růstem trhu elektronického obchodování roste i spotřebitel. Hlavním cílem Diplomové práce je prozkoumání „online“ nákupního chování ruských spotřebitelů a formulování doporučení pro další …moreAbstract:
Nowadays, Russian e-commerce market is under an intensive development and reaching new milestones with every passing year. In this way, it will require serious attention to examine consumer behaviour of such country as its e-commerce market grows, so does the consumer. The master’s thesis is mainly aimed to examine the online purchasing behaviour of Russian consumers and formulating the suggestions …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82962
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82962
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova -
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
Jakub Vičík -
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Maher Mohamad Hasan -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová -
Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr
Tereza Srbová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko