Influencer marketing pri budovaní značky z oblasti športovej výživy – Bc. Andrea Gašpárková
Bc. Andrea Gašpárková
Master's thesis
Influencer marketing pri budovaní značky z oblasti športovej výživy
Influencer marketing při budování značky z oblasti sportovní výživy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá významem influencer marketingu při budování značky a propagaci výrobků z oblasti sportovní výživy na českém trhu. Díky sekundárnímu a primárnímu výzkumu, uskutečněnému formou dotazníkového průzkumu a hloubkových rozhovorů, byly identifikovány faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů na tomto trhu. Postoje spotřebitelů k důvěryhodnosti influencerů, sponzorovaných …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the importance of influencer marketing in building a brand and promoting products in the field of sports nutrition in Czech republic. Thanks to the secondary and primary research, carried out in the form of a questionnaire survey and in-depth interviews, the factors influencing consumers' shopping behavior in this market have been identified. Consumers' attitudes towards …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá významom influencer marketingu pri budovaní značky a propagácii výrobkov z oblasti športovej výživy na českom trhu. Vďaka sekundárnemu a primárnemu výskumu, uskutočnenému formou dotazníkového prieskumu a hĺbkových rozhovorov, boli identifikované faktory, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie spotrebiteľov na tomto trhu. Postoje spotrebiteľov k dôveryhodnosti influencerov, sponzorovaných …viacKľúčové slová
sociální sítě influencer budování značky Instagram produkty sportovní výživy sponzorované příspěvky
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Doplňky sportovní výživy u dětí a mládeže (přehledová studie)
Tomáš PISKOŘ -
Blockchain in social networks
Ahmed Hamid Taha Al-Doori -
Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete
Gabriela Tomčíková -
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Daniel Seman -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Building a personal brand on social media
Robin Curtis -
Brand building : zásady a principy budování ochranné známky na příkladu televize Prima family
Oksana Kapinos