Podmínky vzdělávání v základní škole speciální – Lucie PLATKOVÁ, DiS.
Lucie PLATKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Podmínky vzdělávání v základní škole speciální
Conditions for learning at the special basic school
Anotace:
Diplomová práce je věnována podmínkám vzdělávání žáků s těžším stupněm mentálního postižení v základní škole speciální. První kapitola obsahuje vymezení mentální retardace, etiologii a klasifikaci. Popisuje dále osobnost žáka s mentálním postižením. Druhá kapitola se zabývá vzděláváním žáků s mentálním postižením. Přibližuje legislativu, o niž se vzdělávání opírá a vzdělávací programy využívající se …víceAbstract:
This dissertation pays attention to conditions of education of severely mentally handicapped pupils in special primary school. The first chapter is about the definition of mental retardation, etiology and classification. It describes the personality of such pupil. The second chapter handles the education of mentally handicapped pupils It explains legislation which education is based on and educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLATKOVÁ, Lucie. Podmínky vzdělávání v základní škole speciální. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metoda globálního čtení u žáků na základní škole speciální
Jana Houdková -
Globální metoda čtení a její praktické využití v Základní škole speciální Svítání
Lucie Hrstková -
Uplatnění globální metody čtení u dětí v MŠ pro sluchově postižené
Barbora Pešová -
Využití globální metody čtení v ergoterapii
Zuzana ŠIMONOVÁ -
Terapie a koncept bazální stimulace u osob s mentálním postižením
Marcela Cimermanová -
Postoj pomáhajících pracovníků k využití konceptu bazální stimulace a metody Snoezelen při práci s klienty s těžkou a hlubokou mentální retardací
Eva Mafková -
Faktory ovlivňující sladění rodinného a pracovního života rodičů osob s mentální retardací
Tereza Čechová -
Poúrazová mentální retardace - případová studie
Zdenka POHLOVÁ