Denisa HOLANOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv digitálních technologií na rozvoj digitální gramotnosti v předškolním věku

Abstract:
Teoretická část práce popisuje vývoj dítěte v předškolním věku. Vysvětluje digitální gramotnost a její možnosti rozvoje v mateřských školách. Praktická část popisuje vlastní výzkum. Výzkum sleduje posun ovladatelnosti tabletu dětmi, při jeho pravidelném zařazování do vzdělávacího procesu. Sestavuje metodiku práce s tabletem na základě evaluací nabízených činností.
Abstract:
The theoretical part describes the development of a child in preschool age. It explains digital literacy and its possibilities for development in kindergartens. The practical part describes the research. The research monitors the shift in tablet controllability by children, with its regular inclusion in the educational process. Compiles a methodology for working with a tablet based on evaluations of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. et PaedDr. Věra Kosíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOLANOVÁ, Denisa. Vliv digitálních technologií na rozvoj digitální gramotnosti v předškolním věku. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/