Matyáš Albrecht

Bakalářská práce

Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění

Social marketing campaign on safety and injury prevention
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je sociální marketing a analýza konkrétní kampaně – 13 minut: „Zpomal, dokud není skutečně pozdě“, na které se spolupodíleli BESIP a Česká asociace pojišťoven. V teoretické části práce je představen pojem sociální marketing, jeho podoby a uplatnění v marketingovém prostředí. Metodická část pak definuje jednotlivé výzkumné otázky, jejichž zodpovězení je cílem této práce …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on social marketing and the analysis of a particular campaign – 13 minut: „Zpomal, dokud není skutečně pozdě“ which was co-created by BESIP and the Association of Czech Insurers. The theoretical part of this thesis introduces the concept of social marketing, its forms, and applications in the marketing environment. In the methodological part, specific research questions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management