Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění – Matyáš Albrecht
Matyáš Albrecht
Bachelor's thesis
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Social marketing campaign on safety and injury prevention
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je sociální marketing a analýza konkrétní kampaně – 13 minut: „Zpomal, dokud není skutečně pozdě“, na které se spolupodíleli BESIP a Česká asociace pojišťoven. V teoretické části práce je představen pojem sociální marketing, jeho podoby a uplatnění v marketingovém prostředí. Metodická část pak definuje jednotlivé výzkumné otázky, jejichž zodpovězení je cílem této práce …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on social marketing and the analysis of a particular campaign – 13 minut: „Zpomal, dokud není skutečně pozdě“ which was co-created by BESIP and the Association of Czech Insurers. The theoretical part of this thesis introduces the concept of social marketing, its forms, and applications in the marketing environment. In the methodological part, specific research questions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t26n5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sociálně marketingových kampaní v ČR
Eva Slováčková -
Sociálně marketingová kampaň Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center
Lenka Tardonová -
Sociálně-marketingová kampaň
Kamila Gregořicová -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social media campaign
Ivan Komlenović -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Barbora Horanská