Vizualizace Smart Factory s využitím virtuální reality – Lukáš Moravec
Lukáš Moravec
Master's thesis
Vizualizace Smart Factory s využitím virtuální reality
Smart Factory Visualisation in Virtual Reality
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj VR aplikace pro vizualizaci prostoru Smart Factory využívající virtuální realitu. Práce zahrnuje simulaci výrobní linky, animace robotických ramen, interakce s objekty, detekci osob v prostoru linky a úkolový systém pro trénink evakuace a hašení požáru. Aplikace je vyvinuta pro platformy Windows a Android a primárně pro zařízení HTC Vive a Oculus Quest 2. Celkově …moreAbstract:
This master's thesis focuses on the development of a VR application for visualizing the Smart Factory environment using virtual reality. The work includes the simulation of a production line, animation of robotic arms, object interactions, detection of individuals within the workspace, and an task system for evacuation and fire extinguishing training. The application is developed for both Windows and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153830
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Martin Němec
- Reader: Tomáš Fabián
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MORAVEC, Lukáš. \textit{Vizualizace Smart Factory s využitím virtuální reality}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2023. Available from: https://theses.cz/id/dook5i/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Analýza hudební tvorby ve virtuální realitě: Případová studie hudební platformy Museverse
Viola Saláková -
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Nové možnosti v Unreal Engine 5
Ondřej Foukal -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Ondřej Lamač -
Analýza a vizualizace dat modelu výrobní linky
Karina NGUYENOVÁ