Vizualizace Smart Factory s využitím virtuální reality – Lukáš Moravec
Lukáš Moravec
Diplomová práce
Vizualizace Smart Factory s využitím virtuální reality
Smart Factory Visualisation in Virtual Reality
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj VR aplikace pro vizualizaci prostoru Smart Factory využívající virtuální realitu. Práce zahrnuje simulaci výrobní linky, animace robotických ramen, interakce s objekty, detekci osob v prostoru linky a úkolový systém pro trénink evakuace a hašení požáru. Aplikace je vyvinuta pro platformy Windows a Android a primárně pro zařízení HTC Vive a Oculus Quest 2. Celkově …víceAbstract:
This master's thesis focuses on the development of a VR application for visualizing the Smart Factory environment using virtual reality. The work includes the simulation of a production line, animation of robotic arms, object interactions, detection of individuals within the workspace, and an task system for evacuation and fire extinguishing training. The application is developed for both Windows and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORAVEC, Lukáš. \textit{Vizualizace Smart Factory s využitím virtuální reality}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/dook5i/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hudební tvorby ve virtuální realitě: Případová studie hudební platformy Museverse
Viola Saláková -
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
Nové možnosti v Unreal Engine 5
Ondřej Foukal -
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Ondřej Lamač -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Analýza a vizualizace dat modelu výrobní linky
Karina NGUYENOVÁ