Práce učitele mateřské školy s dítětem s poruchou chování – Julie KOTLÁŘOVÁ
Julie KOTLÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Práce učitele mateřské školy s dítětem s poruchou chování
Work of kindergarden teacher with a child with a behavioral disorder
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je práce učitele mateřské školy s dítětem s poruchou chování. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. V první kapitole je definováno předškolní vzdělávání. Jednotlivé podkapitoly popisují předškolní výchovu a vzdělávání z hlediska legislativy, vymezují práci učitele mateřské školy a charakterizují dítě předškolního věku. Praktickou část tvoří jedna kapitola, která …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the work of a kindergarten teacher with a child with behavioral disorder. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter defines preschool education. Individual subchapters describe preschool upbringing and education in terms of legislation, delineate the work of a kindergarten teacher, and characterize a preschool-aged child. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Eva Nyklová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTLÁŘOVÁ, Julie. Práce učitele mateřské školy s dítětem s poruchou chování. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Pracovní spokojenost a ohrožení syndromem vyhoření u učitelů mateřských škol
Alena Gillová -
Věkově heterogenní složení tříd perspektivou učitelů mateřských škol
Nikola Velebová -
Efektivní komunikace učitelů mateřských škol
Eva Tondlová -
Kritéria a způsoby výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol
Pavla Krátká -
Vztah speciálního pedagoga s rodinou s dítětem s SPU či ADHD / ADD
Kateřina Vodrážková -
Děti s ADHD/ADD a volnočasové aktivity
Veronika Drbohlavová -
Děti s ADHD, ADD, jejich rozvoj, výchova a edukace, v porovnání s dětmi bez těchto problémů
Alena Michálková