Lovemarks jako jedna z variant vytváření kreativních reklamních konceptů – Klára Jandová
Klára Jandová
Diplomová práce
Lovemarks jako jedna z variant vytváření kreativních reklamních konceptů
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Radek Jaroš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDOVÁ, Klára. \textit{Lovemarks jako jedna z variant vytváření kreativních reklamních konceptů} [online]. Praha, 2013 [cit. 2022-05-25]. Dostupné z: https://theses.cz/id/dovk6l/. Diplomová práce. Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. Vedoucí práce Radek Jaroš.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.