Pavel HALAMA

Bachelor's thesis

Torzní kmitání vysokorychlostního pohonu kolejového vozidla

Abstract:
Práce se věnuje problematice torzního kmitání pohonů kolejových vozidel. V úvodní části je uvedena základní rešerše koncepcí těchto pohonů. V teoretické části jsou odvozeny matematické modely torzního kmitání hřídelů jako 1D kontinuí použitím metody konečných prvků, včetně teoretického rozboru kontaktu kolo-kolejnice. Metodika výpočtového modelování a dynamické analýzy je aplikována na pohonnou jednotku …more
Abstract:
This bachelors thesis is concerned with an issue of mathematical modelling and computational analysis of torsional vibration of drive systems for railway applications. In the inductory part of the thesis, basic drive designs for railway aplications are mentioned.In the theoretical part, mathematical models of torsional vibration of shafts as 1D continuum are derived using finite element method, theory …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miroslav Byrtus, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HALAMA, Pavel. Torzní kmitání vysokorychlostního pohonu kolejového vozidla. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/