Pavel HALAMA

Bakalářská práce

Torzní kmitání vysokorychlostního pohonu kolejového vozidla

Anotace:
Práce se věnuje problematice torzního kmitání pohonů kolejových vozidel. V úvodní části je uvedena základní rešerše koncepcí těchto pohonů. V teoretické části jsou odvozeny matematické modely torzního kmitání hřídelů jako 1D kontinuí použitím metody konečných prvků, včetně teoretického rozboru kontaktu kolo-kolejnice. Metodika výpočtového modelování a dynamické analýzy je aplikována na pohonnou jednotku …více
Abstract:
This bachelors thesis is concerned with an issue of mathematical modelling and computational analysis of torsional vibration of drive systems for railway applications. In the inductory part of the thesis, basic drive designs for railway aplications are mentioned.In the theoretical part, mathematical models of torsional vibration of shafts as 1D continuum are derived using finite element method, theory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miroslav Byrtus, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HALAMA, Pavel. Torzní kmitání vysokorychlostního pohonu kolejového vozidla. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/