Marco Hodul

Bachelor's thesis

Brand Management of Tchibo

Brand management of Tchibo
Abstract:
Hodul, Marco: Řízenní značky Tchiba. [Bakalářska Práce]. Vysoká Škola Ekonomická, Fakulta Mezinárodních Vztahů, International Business. Vedoucí práce: Ing. Přemysl Průša, Ph.D. Stupeň odborné kvalifikace: Bakalář. Město: Praha: VŠE FMV, 2017. Počet strán (55 strán). Cílem bakalářské práce bylo rozdělit a analyzovat proces řízení značky. Následně se to porovnalo ve vedení společnosti Tchibo. Práce je …more
Abstract:
Hodul, Marco: Brand Management of Tchibo. [Bachelor Thesis]. University of Economics. Faculty of International Relations. International business. Supervisor: Ing. Přemysl Průša, Ph.D. Level of Professional Qualification: Bachelor. City: Prague: VŠE FMV, 2017. Number of Pages (55 pages). The aim of the bachelor thesis was to take apart and analyze Brand Management process. Subsequently, it was reflected …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2017
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Steffen Saemann

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69151