Návrh konceptu aplikace pro vytváření a upevňování zvyků s využitím principů gamifikace – Mgr. Šimon Demočko
Mgr. Šimon Demočko
Bachelor's thesis
Návrh konceptu aplikace pro vytváření a upevňování zvyků s využitím principů gamifikace
Designing outline of application for dropping into and maintaining of habits with use of gamification principles
Abstract:
Cieľom tejto práce je zozbierať informácie o gamifikácií a aplikovať ich pri vytváraní gamifikovaného návrhu pre aplikáciu. Výstupom práce je gamifikovaný návrh a implementácia prototypu aplikácie. Účel navrhovanej aplikácie je pomôcť hráčovi vytvoriť a upevniť zvyky podľa jeho výberu, subjektívne vnímajúc tento proces ako zábavný a pútavý.Abstract:
The goal of this work is to gather information about gamification and apply it in creating a gamified design for an application, with the design and the application prototype being the output of the thesis. The designed application’s purpose is to help the player form habits of his choice and to maintain them, while experiencing the process as fun and engaging.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wcvdj/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Dalibor Toth
- Reader: RNDr. Martin Jakubička
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DEMOČKO, Šimon. \textit{Návrh konceptu aplikace pro vytváření a upevňování zvyků s využitím principů gamifikace} Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Informatics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/dp3msp/. [cit. 2024-04-17].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.