Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době – BcA. Haochen Tian
BcA. Haochen Tian
Diplomová práce
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
Consumer Behavior and The Way of Life of Chinese Consumers in Modern Times
Anotace:
Práce se bude věnovat nejzásadnějším charakteristikám současného spotřebního chování a životních způsobů čínských spotřebitelů z hlediska ekonomického, sociologického a psychologického. V teoretické části jsou uvedeny analýzy základních pojmů – spotřební chování a způsob života. Jsou uvedeny základní charakteristiky čínského trhu, faktory ovlivňující spotřební chování a hlavní diferenciační faktory …víceAbstract:
The paper will deal with the most basic characteristics of the current consumption behavior and the ways of life of Chinese people in economic, sociological and psychological terms. In the theoretical part, the basic concepts – consumption behavior and way of life are presented. The main characteristics of the Chinese market, the factors influencing consumer behavior and the main differentiation factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/atfrp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní specifika Austrálie a jejich vliv na expanzi české firmy na australský trh
Tereza Kazimourová -
Vstup české firmy na ruský trh na příkladu firmy Brano a.s.
Marek Bobot -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Michaela Procházková -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Lenka Pexová -
Vyhodnocení exportních možností české firmy na čínském trhu
Lyudmila Kruglova -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová