Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností – Bc. Josef Ciglanský
Bc. Josef Ciglanský
Diplomová práce
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Comparison of media comunication in selected Spa companies
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností“ je analýza současných prostředků komunikačních kanálů využívaných pro mediální komunikaci, porovnání jednotlivých částí komunikačního mixu a vypracování návrhu na zlepšení využití mediální komunikace.Abstract:
The subject of the master´s thesis "Comparsion of media communication in a selcted Spa companies" is an analysis of current resources, communication channels used for media communications, comparsion of single parts of communication mix and proposals on improving the use of media communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5406/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIGLANSKÝ, Josef. \textit{Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dp7d2z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Význam mediální komunikace pro konkrétní společnost z oblasti cestovního ruchu
Josef Ciglanský -
Možnosti tvůrčí komunikace ve vztahu k odkazu osobnosti Hieronyma Lorma a jejich využití v médiích a na divadle
Tereza Reková -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Zaměstnanecké vztahy ve firmě Robert Bosch s.r.o. a vztahy s jejich obchodními partnery
Beáta Kašparová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace neziskových organizací s médii
Jana Přibíková -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková