Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s. – Bc. Lucie Seková
Bc. Lucie Seková
Master's thesis
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
The Marketing Strategy of the Rodinné Integrační Centrum z.s. Non-profit Organization
Anotácia:
Předmětem diplomové práce s názvem „Marketingová strategie vybrané neziskové organizace“ je zhodnocení aktuálního stavu spolku Rodinné Integrační Centrum a následné vytvoření návrhů na změny v marketingové strategii této neziskové organizace. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V části teoretické je na základě odborné literatury objasněna problematika marketingu a zkoumaná oblast. Empirická …viacAbstract:
The subject of the thesis entitled „Marketing strategy of the non-profit organization Rodinné Integrační Centrum z.s." is the evaluation of the current state of the Family Integration Centre and the subsequent development of proposals for changes in the marketing strategy of this non-profit organization. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the issues of marketing and the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedúci: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/dpgisa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová
Názov
Vložil
Vložené
Práva