Externí komunikace OSA a vliv na jeho mediální obraz u české veřejnosti – Dalibor Hála
Dalibor Hála
Bakalářská práce
Externí komunikace OSA a vliv na jeho mediální obraz u české veřejnosti
External communication of OSA and the impact on its media image in the Czech public
Anotace:
Tato práce se zabývá mediálním obrazem Ochranného svazu autorského pro práva k dílům hudebním, o. s. -- OSA. Rozebírá nástroje public relations (PR), které OSA pro svou externí komunikaci používá, a hodnotí jejich vliv na vnímání této organizace. Rozborem dotazníku v první praktické části popisuje nedostatečnou informovanost veřejnosti o aktivitách OSA a vnímání celé problematiky autorských práv veřejností …víceAbstract:
It looks into the public relations (PR) tools used by OSA in the external communication, and assesses the impact of these tools on the way the organization is perceived in public. The analysis in the first practical part reveals the lack of public awareness of OSA activities, and shows how the complex issue of copyright is perceived. In the second practical part, the PR activities of OSA are compared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36747
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Klára Mikšovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36747
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Interpersonální komunikace ve firmě
Evelina Mikhailova -
Komunikace v personálním marketingu vybrané firmy
Raszka Raszka -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová