Návrh marketingového mixu nové restaurace – Bc. Jiří Pelán
Bc. Jiří Pelán
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu nové restaurace
Marketing mix design of new restaurant
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového mixu nové restaurace. V první části jsou zpracovány jednotlivé složky marketingového mixu, tedy produkt, cena, distribuce a propagace. Další části se zabývají situací na trhu a konkrétním sestavením marketingového mixu.Abstract:
The subject of the bachelor´s thesis is to design a marketing mix for a new restaurant. The first part presents the separate components of the marketing mix, i.e. product, price, place and promotion. The next part deals with the situation on the market and drawing up a concrete marketing mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bn1gk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Ing. Jiří Rus
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční kontrola
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová