Bc. Jiří Pelán

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu nové restaurace

Marketing mix design of new restaurant
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového mixu nové restaurace. V první části jsou zpracovány jednotlivé složky marketingového mixu, tedy produkt, cena, distribuce a propagace. Další části se zabývají situací na trhu a konkrétním sestavením marketingového mixu.
Abstract:
The subject of the bachelor´s thesis is to design a marketing mix for a new restaurant. The first part presents the separate components of the marketing mix, i.e. product, price, place and promotion. The next part deals with the situation on the market and drawing up a concrete marketing mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
  • Oponent: Ing. Jiří Rus

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting