Prvky muzikoterapie a hudební výchovy v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni ZŠ – Klára ŠPINAROVÁ
Klára ŠPINAROVÁ
Master's thesis
Prvky muzikoterapie a hudební výchovy v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Elements of music and music therapy in inclusive education at the first stage of primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se zabývá charakteristikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, legislativou a kurikulárním dokumentem běžných základních škol a škol zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona, hudební výchovou jako předmět na 1. stupni …viacAbstract:
This diploma thesis is dealing with the utility associated with aspects of music-therapy during music lessons in elementary schools. The thesis is subdivided into two main parts; the first being theoretical which addresses the characteristics of students with special educational needs, legislation, and the curriculum document that is common in primary schools and schools founded based on the § 16 paragraph …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Dana Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPINAROVÁ, Klára. \textit{Prvky muzikoterapie a hudební výchovy v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/dplwqm/.
Jak správně citovat práci
ŠPINAROVÁ, Klára. Prvky muzikoterapie a hudební výchovy v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary School
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Možnosti využití canisterapie ve školách zřízených podle §16 odstavce 9 Školského zákona v Jihočeském kraji
Michaela HEJNOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí s diagnózou vývojová dysfázie v rámci mateřských škol zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona
Hana Němcová -
Vývoj dítěte s poruchou autistického spektra od předškolního věku po vzdělávání na základní škole zřízené podle § 16 odst. 9
Lenka REČIČÁROVÁ -
Přestup žáka z běžné školy do školy podle § 16 školského zákona
Zuzana PAŠKOVÁ -
Pedagogická intervence problémového chování u žáků škol zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona
Ladislav HOLINSKÝ -
Využití artefiletiky na základní škole zřízené podle § 16 odstavec 9 školského zákona
Klára Venclová -
Žák s hyperkinetickou poruchou na základní škole zřízené podle § 16, odst. 9 školského zákona v Ostravě
Patricie Procházková