Remediace malby: Estetika digitálního obrazu – Mgr. Magdalena Krejčí
Mgr. Magdalena Krejčí
Bachelor's thesis
Remediace malby: Estetika digitálního obrazu
Remediation of Painting: Aesthetics of the Digital Picture
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl osvětlit, v čem spočívá hodnota digitálního malířského obrazu jako média. Současně také zkoumá vztah digitálního a analogového malířského obrazu a snaží se zodpovědět, zda digitální obraz představuje kvalitativně odlišný způsob zobrazování, či zda jen rozvíjí prostředky malby analogové co do kvantity. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretické předpolí a analýzu …moreAbstract:
The main aim of this BA thesis is to clarify what makes digital painting picture valuable as a medium, concurrently to map the relation between digital and analog picture, and to answer if the digital picture constitutes an qualitative change of depicting or just enhances and developes the analog painting instruments in quantity. Thesis is devided into two parts: theoretical backgroud and analysis …moreKeywords
digitální obraz digitální malba analogový obraz analogová malba remediace imediace hypermediace hodnota formalismus estetický dualismus nová média neukončenost digital picture digital painting analog picture analog painting remediation immediation hypermediation value formalism aesthetic dualism new media „unfinish“
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zjb2k/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Ondřej Krajtl
- Reader: Mgr. Barbora Kundračíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Aesthetics
Theses on a related topic
-
Zlo jako estetický defekt?
Ondřej Krajtl -
Post analogový obraz světa
Lukáš NIKEL -
Využití analogového obrazu v divadle
Natálie Rajnišová -
Obhajoba analogie mezi jazykem a malbou: Curtis Lloyd Carter o povaze stylu v malířství
Naděžda HLAVÁČKOVÁ -
Analogie mezi abstraktní malbou Vasilije Kandinského a atonální hudbou Arnolda Schönberga
Kateřina Rumíšková -
Digitální malba
Aleš BOŘUTA -
Hyperrealismus a jeho referenční povaha: Malba, inscenovaná fotografie a digitálně manipulované obrazy v letech 1970 – 2010
Barbora Linková -
Využití digitální malby v oblasti reprodukční grafiky
Marcela Novotná