Remediace malby: Estetika digitálního obrazu – Mgr. Magdalena Krejčí
Mgr. Magdalena Krejčí
Bachelor's thesis
Remediace malby: Estetika digitálního obrazu
Remediation of Painting: Aesthetics of the Digital Picture
Anotácia:
Bakalářská práce si klade za cíl osvětlit, v čem spočívá hodnota digitálního malířského obrazu jako média. Současně také zkoumá vztah digitálního a analogového malířského obrazu a snaží se zodpovědět, zda digitální obraz představuje kvalitativně odlišný způsob zobrazování, či zda jen rozvíjí prostředky malby analogové co do kvantity. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretické předpolí a analýzu …viacAbstract:
The main aim of this BA thesis is to clarify what makes digital painting picture valuable as a medium, concurrently to map the relation between digital and analog picture, and to answer if the digital picture constitutes an qualitative change of depicting or just enhances and developes the analog painting instruments in quantity. Thesis is devided into two parts: theoretical backgroud and analysis …viacKľúčové slová
digitální obraz digitální malba analogový obraz analogová malba remediace imediace hypermediace hodnota formalismus estetický dualismus nová média neukončenost digital picture digital painting analog picture analog painting remediation immediation hypermediation value formalism aesthetic dualism new media „unfinish“
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zjb2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Ondřej Krajtl
- Oponent: Mgr. Barbora Kundračíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Aesthetics
Práce na příbuzné téma
-
Zlo jako estetický defekt?
Ondřej Krajtl -
Post analogový obraz světa
Lukáš NIKEL -
Využití analogového obrazu v divadle
Natálie Rajnišová -
Obhajoba analogie mezi jazykem a malbou: Curtis Lloyd Carter o povaze stylu v malířství
Naděžda HLAVÁČKOVÁ -
Analogie mezi abstraktní malbou Vasilije Kandinského a atonální hudbou Arnolda Schönberga
Kateřina Rumíšková -
Digitální malba
Aleš BOŘUTA -
Hyperrealismus a jeho referenční povaha: Malba, inscenovaná fotografie a digitálně manipulované obrazy v letech 1970 – 2010
Barbora Linková -
Využití digitální malby v oblasti reprodukční grafiky
Marcela Novotná