Komparativní analýza her Mafia: The City of Lost Heaven a Mafia: Definitive Edition – Bc. Daniel Jarocký
Bc. Daniel Jarocký
Bakalářská práce
Komparativní analýza her Mafia: The City of Lost Heaven a Mafia: Definitive Edition
Comparative Analysis of Mafia: The City of Lost Heaven and Mafia: Definitive Edition
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje komparaci her Mafia: The City of Lost Heaven a Mafia: Definitive Edition. Obě hry jsou porovnány z hlediska příběhu a postav, herního světa a lokací a z pohledu herních mechanik a hratelnosti. Kromě nalezení a popsaní rozdílů je rovněž cílem poukázat na společné vlastnosti obou her a na důvody konkrétních změn a inovací, které vývojáři hry Mafia: Definitive Edition oproti …víceAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the comparison of Mafia: The City of Lost Heaven and Mafia: Definitive Edition. These two games are compared in terms of story and characters, game world and locations and also in terms of game mechanics and gameplay. In addition to finding and describing the differences, the aim is also to point out the common features of both games and the reasons for the specific …víceKlíčová slova
videohra hra Mafia The City of Lost Heaven Definitive Edition remake remaster komparace herní vývoj herní průmysl hratelnost herní mechaniky vývojáři 2K Czech Illusion Softworks Daniel Vávra Martin Zavřel video game game comparison game development video game industry gameplay game mechanics developers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/odaht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Bc. Silvester Buček
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
Roman Vanke -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Herní mechaniky jako nástroj procedurální rétoriky
Martin Mach -
Venture kapitál v herním průmyslu
Martin Hynek -
Analýza business modelů v herním průmyslu
Martin Buchal -
Influencer marketing v herním průmyslu
Martin Gášek -
Diverzifikace herního průmyslu
Martin Skopalík