Školní úspěšnost dětí s ADHD v inkluzivním vzdělávání prvního stupně základní školy – Barbora FRÍBOVÁ
Barbora FRÍBOVÁ
Bachelor's thesis
Školní úspěšnost dětí s ADHD v inkluzivním vzdělávání prvního stupně základní školy
Scholl success of children vith ADHD in inklusive first - level education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem dětí s ADHD na prvním stupni základní školy a jejich školní úspěšností. Teoretická část bakalářské práce se zabývá vývojem pojmu ADHD, jeho subtypy a symptomy, také bude věnována kapitola legislativnímu ukotvení ADHD. Poté se bakalářská práce zaměří na inkluzivní vzdělávání. Praktická část bude realizována pomocí 3 kvalitativních kazuistik dětí na 1. stupni základní …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of children with ADHD in the first stage of primary school and their school success. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the development of the concept of ADHD, its subtypes and symptoms, also a chapter will be devoted to the legislative anchoring of ADHD. Then the bachelor thesis will focus on inclusive education. The practical part will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRÍBOVÁ, Barbora. \textit{Školní úspěšnost dětí s ADHD v inkluzivním vzdělávání prvního stupně základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dq1985/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRÍBOVÁ, Barbora. Školní úspěšnost dětí s ADHD v inkluzivním vzdělávání prvního stupně základní školy. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - preceptorship
Theses on a related topic
-
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Natálie Pernicová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Názory učitelů na inkluzivní vzdělávání v základní škole pro děti s poruchou autistického spektra a v běžné základní škole
Gabriela Ondráčková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole
Adéla KOLOCOVÁ -
Názory pedagogů Férové základní školy na inkluzivní vzdělávání a na spolupráci s asistenty pedagogů
Monika Šponerová -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights