Školní úspěšnost dětí s ADHD v inkluzivním vzdělávání prvního stupně základní školy – Barbora FRÍBOVÁ
Barbora FRÍBOVÁ
Bakalářská práce
Školní úspěšnost dětí s ADHD v inkluzivním vzdělávání prvního stupně základní školy
Scholl success of children vith ADHD in inklusive first - level education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem dětí s ADHD na prvním stupni základní školy a jejich školní úspěšností. Teoretická část bakalářské práce se zabývá vývojem pojmu ADHD, jeho subtypy a symptomy, také bude věnována kapitola legislativnímu ukotvení ADHD. Poté se bakalářská práce zaměří na inkluzivní vzdělávání. Praktická část bude realizována pomocí 3 kvalitativních kazuistik dětí na 1. stupni základní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of children with ADHD in the first stage of primary school and their school success. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the development of the concept of ADHD, its subtypes and symptoms, also a chapter will be devoted to the legislative anchoring of ADHD. Then the bachelor thesis will focus on inclusive education. The practical part will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÍBOVÁ, Barbora. \textit{Školní úspěšnost dětí s ADHD v inkluzivním vzdělávání prvního stupně základní školy}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/dq1985/.
Jak správně citovat práci
FRÍBOVÁ, Barbora. Školní úspěšnost dětí s ADHD v inkluzivním vzdělávání prvního stupně základní školy. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Natálie Pernicová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Názory učitelů na inkluzivní vzdělávání v základní škole pro děti s poruchou autistického spektra a v běžné základní škole
Gabriela Ondráčková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole
Adéla KOLOCOVÁ -
Názory pedagogů Férové základní školy na inkluzivní vzdělávání a na spolupráci s asistenty pedagogů
Monika Šponerová -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2022