Bc. Helena KRAJČOVÁ, DiS.

Master's thesis

Obchodní taktika a strategie firmy AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků

Business tactic and strategy AM INTERIÉR, Inc. concerning provision and recovery of debts
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou obchodní taktiky a strategie společnosti AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu zajištění a vymáhání závazků. Hlavní zřetel je kladen na metodiku řízení a její informační podporu a zdůrazňuje především preventivní prvky. Úspěšnost bezproblémového inkasa pohledávky má počátek již při vzniku obchodního vztahu. Právě to je okamžik, kdy na základě potřebného množství …more
Abstract:
In my master thesis deal with problems business tactic and strategy AM INTERIÉR, Inc. in relation to provision and recovery of debts. Main view is place emphasis on methodics of control and their information support and stress especially preventitave elements. Fruitfulness of payment of debts has beginning already at beginning business relation. This is a moment when on the basis of useful high - quality …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 3872

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2006
  • Supervisor: JUDr. Libor Šnédar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRAJČOVÁ, Helena. Obchodní taktika a strategie firmy AM INTERIÉR, a.s. ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing